51.
observació meteorològica
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Ciències de la Terra
Observació que permet avaluar o mesurar un o més elements meteorològics amb la finalitat d'estudiar el temps. [...]
|
52.
panel d'audiència
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Panel per a estudiar alguna variable de l'audiència d'un mitjà de comunicació, especialment de la televisió. [...]
|
53.
simposi
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Ciències de la salut
Convenció, reunió de diversos professionals per a estudiar i discutir aspectes diversos relacionats amb llur camp de treball. [...]
|
54.
aguait
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Ciències de la Terra
Instal·lació des d'on es poden observar o estudiar animals d'un espai natural, sobretot ocells, sense ser vist. [...]
|
55.
estereocampímetre
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Ciències de la salut
Aparell emprat per a estudiar els escotomes centrals unilaterals i els defectes de la zona central de la retina. [...]
|
56.
pla financer
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Pla que permet estudiar i dirigir l'activitat financera futura d'una empresa en un període de temps precisat. [...]
|
57.
seguiment de la mirada
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Tècnica analítica de màrqueting consistent a estudiar la trajectòria dels ulls de l'usuari quan mira una pàgina web. [...]
|
58.
seguiment de la mirada
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Tècnica analítica de màrqueting consistent a estudiar la trajectòria dels ulls de l'usuari quan mira una pàgina web. [...]
|
59.
anàlisi de la competència
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Investigació de màrqueting que duu a terme una empresa per estudiar les empreses competidores en un segment de mercat determinat. [...]
|
60.
anàlisi de la competència
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Investigació de màrqueting que duu a terme una empresa per estudiar les empreses competidores en un segment de mercat determinat. [...]
|